Jobbig natt.

Halv två inatt vaknade jag. Hade en underlig känsla i magen, det gjorde inte jätte ont direkt utan var med obehagligt. Jag hade även fått näsblod. Sånt här gör mig så himla orolig. Men jag hoppas det inte var något allvarligt. Då borde det nog ha gjort mer ont. Ska till BM imorgon så får fråga henne då om det kan ha varit något allvarligt.

Idag är jag sugen på att simma faktiskt. Får höra med syster min när hon slutar idag. Är även sugen på att bowla i helgen :) får se om jag kan styra upp något.

även om det långt ifrån syns att jag är Gravid är det fler o fler som har sina misstankar.

Någon hade "läst mellan raderna" på mina andra bloggsajter. Någon tycker att mitt plötsliga tvärstopp när det gäller rökning och min totala frånvaro på alla fester med mera början kännas lite misstänksam. Men jag håller så fint masken och försöker vänta ut mina 22 återstående dagar till UL =) kan inte beskriva hur mkt jag längtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0