kön eller inte?

Jag har blivit så kluven om jag vill veta könet eller inte på bebisen. Jonathan tycker inte att det spelar någon större roll. Att man inte behöver veta. Ingen av våra föräldrar tycker heller att man ska veta. Det är ju det som är överraskningen tycker dem...

Själv har jag hela tiden varit säker på att jag har velat veta könet men nu så vill jag nästan inte längre. kluven kluven kluven :)

Vad tycker ni? Tycker ni att man ska ta reda på det eller att det får bli en liten överraskning??

Kommentarer
Postat av: Michelle

Nej då så oroa dig inte =) Jo om du går in på "Min graviditet" och sen bläddrar till andra sidan, där har jag ett gäng bilder. Först på hur jag såg ut innan och sen hur magen växte allt eftersom veckorna gick! Angående det här med könet så tycker jag att det är självklart att alla ska få välja själva, men personligen skulle jag aldrig kunna hålla mig i nio månader så jag tog reda på det såfort jag kunde ;) Tycker också om att kunna planera och inte bara behöva köpa kläder i neutrala färger!

2009-02-25 @ 17:35:18
URL: http://skindeep.devote.se
Postat av: Anonym

ta reda!

2009-02-25 @ 19:22:40
Postat av: sophié

jag skulle vänta :)

2009-02-25 @ 19:25:09
URL: http://metrobloggen.se/sophieh
Postat av: daniella, nikes unga mamma

Vi lät bli :) Nån rolig "it's a boy/girl"-upplevelse får man väl ha på förlossningen ;)

2009-02-26 @ 14:17:14
URL: http://nikedan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0