Lets get to work.

Godmorgon!

Jag borde verkligen sätta igång med mitt arbete NU, som ska redovisas senare IDAG! Panik? nej faktiskt inte, jag lägger hellre tiden här :)
igår och i förrgår skillde det med 100 läsare. NERÅT! hur är det möjligt :)? Var fruktansvärt tråkig igår kanske :) haha. Aja jag får väl komma tillbaka då och skriva något kul idag.

Någon undrade om jag och bebisens pappa fortfarande är tillsammans; Givetvis är vi det :) Känns underbart att få vänta barn med mannen man älskar högre än något annat. Nu har vi fått fina lovord från föräldrar och syskon. Det känns så underbart när man har så många som stöttar en och reagerar positivt. Eftersom att vi är yngre än medelnivån när det gäller föräldraskap så är det ofta många som har åsikter om det. Därför känns det bra att alla har bemött en så positivt :)

Jag börjar ana att släkten anar lite också nu. Vi har ju inte berättat än :) Dels för att det inte syns på mig än och dels för att vi helst vill göra första ultraljudet först :)



Lite roliga ser vi nog ut här men här har ni mig och min fina man, och pappa till vårat barn! Vist är han helt underbar :)?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0