Måste äta.

Ja det måste jag. Men jag vet inte alls vad jag är sugen på och här finns ju inte heller någon passupp ;) hehe. Nä men jag orkar inte laga något själv och jag har faktiskt ganska stor ångest över att jag fortfarande itne har börjat plugga till provet imorgon för jag vet att det kommer bli svårt. Oooh det är så fruktansvärt jobbigt när man inte kan ta tag i saker och ting. Jag blir så arg på mig själv samtidigt som jag vet att jag komemr ha ångest imorgon. Men detta är min sista chans att göra det också.

Det skulle suttit extremt fint med en räkbaguette från bullen och bönan. Men jag orkar ju verkligen nite ta mig ändå ner dit.
Vilka dilemman jag har.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0