Matos.

Jepp mamma står i köket och lagar mat. kättbullar och mackaroner på min begäran :D
är det bara jag som avgudar vanlig enkel husmanskost?

Efter första tiden då jag mådde illa av allt har jag fått en otrolig avsmak för KÖTT. alltså stekar eller biffar eller liknande faller mig inte alls i smaken längre. Det ska vara enkelt och snabblagat o gärna pasta :D inget slår pasta skulle kunna äta det VARJE dag.

Älsklingen kommer till mig ikväll. Sedan ska vi spendera helgen hos honom. Vad som händer på lördag är inte ritkgit klart än, förmodligen bjuder han ut mig på middag eller något, och sen bara mys :) Men det är så jag vill ha det.. ♥

Fick reda på idag att det tydligen redan är folk i skolan som spekulerar kring om jag är gravid eller inte. Egentligen är jag förvånad över att dem inte har fattat det förän nu. Jag slutade helt plötsligt och tvärt att röka och dricka. Har inte varit med på några klassfester på senaste månaderna. är aldrig ute eller gör något. och kläderna börjar bli enformiga. Haha. Men men. antar att det kanske bara är jag som trodde att man såg teckna lite tydligare.

När någon tillexempel frågar mig om jag har slutat röka och jag svarar JA så känns det som att dem kan se rakt igenom mig och fatta varför :P haha. Men men får väl se när folk börjar se det på magen. Har inte tänkt hur jag ska berätta. Tror nog att jag bara tänker låta ryktet spridas och vill folk något så får dem ju fråga mig helt enkelt :)

Nej nu måste jag äta. Maaaat. har fått en sån JÄKLA aptit :D har gått från att äta minimalt till massvis och konstant hungrig :P haha.¨

Nej mat var det. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0