mätt!!

Ja från att i början knappt kunna äta något. Till nu när jag är ett matmonster :D
Kastade ihop köttfärs och broccoli och sen pasta till det. såå enkelt och såå Gott :)

Simmade en halvtimme idag också. i början är det faktiskt lite trögt men efter ett tag känner man sig så himla lätt :) men bastun efteråt är nog det bästa med allt :)

Nu ska jag mysa ner mig i soffan och kolla på Unga Mödrar och vänta på att älsklingen kommer.

Vad kul att så många har hittat till min blogg idag också :) Hela 20 stycken och det är bara 5 som vet om den :) haha.

Puss

Kommentarer
Postat av: malin

kan du inte lägga upp lite bilder på magen? :)

2009-02-19 @ 21:02:42
URL: http://gabbymothin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0