Morgon 1 - Lov

Jepp. första dagen på detta lov. jag har så mycket energi nu på morgonen. tänker att jag ska gå en låång promenad. Att jag vill simma ikväll. Att jag ska vara SÅÅÅ flitig med alla läxor idag och vara social med familjen..
Så kommer det inte bli. tyvärr. för jag kommer troligtvis sitta här vid denna jäkla data hela jäkla dagen såvida ingen drar i mig :P haha

Jag sitter just nu med två rostademackor med alot of smör och ett glas oboy :) mumma!

Haha kan inte sluta tänka på när vi berättade för hans föräldrar. Jontes pappa är så söt :P - "jaså ni är så sportsliga, själv så sa vi inget till våra föräldrar, dem fick själv märka det när magen kom" haha. Sen frågade han om vi inte skulle passa på och gifta oss samtiddigt som dopet. (ironiskt) Jag själv hade inte haft något alls emot det :P Men så har jag efter lite tjat på jonte kommit till insikt att vi inte har råd att hålla i ett stort bröllop för tillfället. För jag vill ha ett stort fint bröllop med prinsessklänning :D Vet ni.. jag brukar smyga runder på nätet och kolla upp olika brudklänningar och drömmer mig iväg =)
Nej nu skriver jag mest i drömmarnas värld, inget som intresserar er kanske. Så därför slutar jag nu och återkommer när jag har något vettigt på hjärtat :)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0