Mysig morgon.

Eftersom att jag somnar så tidigt på kvällarna så vaknar jag öven tidigt på morgonen. När Jonathan lämnar sängen kan jag inte sova mer, blir helt enkelt för tomt, dessutom trycker det ordenlitgt på blåsan. Mamma körde nyss till jobbet och jag har precis lämnat Lisa på skolan, pappa ligger där upp och sjuksover och kiddie ligger här brevid och myser. Själv sitter jag i soffan med datorn i knät och nyheterna på tv, och musik i bakgrunden.

Jag tycker om att sitta och mysa så en stund inte behöva stressa alls. Jag fick till och med för mig att jag skulle ta ett bad strax men det får jag nog spara till ikväll. Jonathan och Andy ska till Johan, han hade tydligen en överraskning och dem skulle sova över där. Detta betyder att jag måste sova ensam inatt!!! Vilket är första gången på mååånga månader vi sover ifrån varandra. Det känns faktiskt jätte jobbigt samtidigt som jag måste erkänna att det ska bli skönt att få rulla runt i sängen och ha täcket för sig själv. MEN vem ska hålla om mig, och pussa på mig och mysa med mig tills jag somnar? :( Känner jag börjar bli lite blödig nu :P Har varit det de senste dagarna, det är ju givetvis förklarligt med alla hormoner och sånt, och jag tycker nästan om att vara lite sådär lite och hjälplös.

Skolan kör igång halv 11. Dock är chansen stor att läraren är sjuk vilket betyder att jag inte börjar förän halv 1. Så mitt dilemma denna morgon är att försöka ta reda på om hon är det eller ej.

Så tack för mig :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0