Onsdagmorgon.

Sitter hos Älsklingen nu. vaknade för en stund sedan, kunde faktiskt somna om efter att han åkt till jobbet. Förresten så snöar det ju? JÄTTE mycket!!

Sitter och väntar på att svärmor ska vakna så vi kan äta frukost :) Sen åker jag med henne till skolan halv1. så det är najs att slippa gå i snön.

Igår fick jag panik när jag skulle åka till Jonathan. Jag har endast ett par byxor som jag kan använda och jag hittade INGEN tröja, alla tjocktröjor låg i tvätten och jag visste ju om att vädret skulle bli så här idag. Nåja är väl kanske dags att införskaffa lite fler kläder. samtididgt känns det inte så länt för snart sommar och så vet jag ju inte hur fort jag växer :) Lite fortare kan det allt gå så jag får den där mysiga lilla kulan. Sen kan det ta stopp där =) haha.

Ne får väl gå in och se om hon har vaknat :)

Puss ♥



Bild från nyår 2007, tihi, tycker det är så sött när hjärtat hjälper mig platta och locka håret ibland :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0