Skillnad?

Ja detta är magen 13+5 till vänster och 15+2 till höger. Tycker ni att ni kan se någon skillnad? Jag tycker nog där är en liten skillnad men inget jätte märkbart.



Jag känner att min egna lukt börjar smyga sig upp till näsan och jag gillar inte det :) Kanske borde fundera över en dusch? Postmannen knacka precis på dörren och kollade på mig otroligt märkligt när jag öppnade dörren. Han hade nog inte förväntat sig den synen. Jag ser ganska mkt ut som ett monster faktiskt!

Jag är även jätte sugen på sockerbullar :) ajaj! måste få i mig ordentlig mat nu!

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Många som jag känner är dubbelt så stora som dig (i vecka 15) när de är i veckan 12. Så du får kanske en liten mage eller en som växer så det sprakar på slutet :D

2009-02-23 @ 14:16:36
URL: http://mikaelalindebrand.blogg.se/
Postat av: jessica

ganska stor skillnad tycker jag :p en bebis mage e något av de vackraste som finns :) i alla former.

2009-02-23 @ 15:54:47
URL: http://jlethin.blogg.se/
Postat av: lisa världens bästa syster =)

hej tutte :D hahah puss på dig

2009-02-23 @ 19:14:54
Postat av: annalinnea.

MYSMYSMYS, tänk om jag inte känner igen dig när jag ser dig när jag kommer hem från frankrike??



och en bra sak är att jag har blivit en hejjare på att passa barn ;) kanske bra att veta? hihi

pusspådig goding

2009-02-23 @ 21:15:25
URL: http://underbarochvacker.blogg.se/
Postat av: JosefineB- 22 år och gravid

Jo visst ser man skillnad. Ungefär samma stl som jag hade i den veckan :)

2009-02-23 @ 22:32:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0