something to do.

Min kära syster hörde nyss av sig. Jag ska ta en tripp till fritids senare idag. Ska hälsa på henne på jobbet och även alla "gamla" förskolelärare man hade :) Känns inte som att det var speciellt länge sen man själv gick där som ett litet barn men tiden går fort helt enkelt.

Jag har faktiskt ingen aning om vad jag ska göra nu under tiden. har kollat igenom vartenda internett sida och blogg som existerar känns det som :) Älskling är på jobbet och ja det finns inte speciellt mycket mer roande att göra. Dessutom fryser jag och tycker därför det är väldigt mysigt här under täcket :)

Usch asså vilken baby längtan jag har just nu. Vill bara hålla mitt lilla barn i famnen.. Och något jag längtar så fruktansvärt mycket till är att få se min Man hålla Vårt barn i sin famn, Tror nog jag kommer fälla en tår då. Det kommer vara så himla vackert!! ♥

Nä nu hör jag en spännande konversation nerifrån. bäst att kila ner och tjuvlyssna :)



Kommentarer
Postat av: Tusse

Hahahah Fritids ble nog för mycke för dig :)

2009-02-17 @ 17:31:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0