Sööömn..

Vaknade klockan 5 idag av en lastare som skottade snö utanför huset. låg vaken i en timme tills älsklingen skulle gå upp sen somnade jag äntligen om,
Sitter och väntar på att ägen ska bli klara nu. Ska till BM klockan 10. Vet egentligen inte direkt varför? :) haha. Men ska fråga henne när Maaaagen kommer. (vilket hon ju egentligen itne kan veta)

Fick en kommentar igår om att jag skulle lägga ut magbilder. Jovisst gör jag hemskt gärna det. Nu är det ju tyvärr så att min mage inte har velat växa så mycket och det verkar ligga i släkten att få en synlig gravidmage sent.

Jag lade in en för ett litet tag sen. Kan ta en ny när jag kommer hem. Kanske dte har hänt något om man har något att jämnföra med? :)

Ha en bra dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0