Tandläkaren.

Ja henne ska jag till om en timme. har jäkligt brottom egentligen för kom nyss ut ur duschen så kanske dags att klä sig o äta snart. Jag vill Inte dit i alla fall. Misstänker borrning, ajaj! Men min älsklings Tusse (syster) följer med som maraliskt stöd. Love her!

I duschen idag tyckte jag att magen var hårdare än någonsin förr. Det är ju inte heller möjligt att dra in magen längre.

Igår klickade jag hem ett par mammabyxor och en mammatröja.. Kan lägga upp bilder sen när jag kommer hem igen :)

Igår var det en väldigt omtumlande dag. Och natten var katastrof. Jag har sovit SÅÅ dåligt. Jag har dragit täcket från jonathan, puttat ut han på kanten, legat och smaskat och tuggat och gnisslat tänder. Oooh det är så frustrerande. Främst för stackars Jonathan som får ligga o höra på det, sen är det jobbigt för mig själv också givetvis för jag vågar inte somna om igen så jag stör honom. Vill ju att baby ska va pigg när han är på jobb :)

Nej nu får jag rusa, måste ju hinna spela en omgång spindelharpan också. min Drog! Jag erkänner mig beroende.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0