uttråkad till max!

.. Verkligen.... Känner inte för att ta tag i något alls. Vill bara att älsklingen ska komma hem och hålla om mig och aldrig släppa taget...

Igår var jag full av energi men idag så är det precis som att det har sugits ur mig. Imorse såg vädret ut att bli fint men nu är det molnigt igen. Så lusten att gå ut är helt bortblåst. Och jag borde göra alla mina enmiljon läxor nu när lovet nästan är slut till och med.

Idag är helt enkelt ingen rolig dag. en sån där hoppa över dag.



Bild från älsklingens student förra året. <3
I år är det min tur. ca 4 månader kvar. Och hjälp vad jag kommer va tjockis och mysig på studenten :)
Jag längtar så oerhört mkt efter att få slippa detta helvetet.
Kan ju berätta att skolan har varit en Plåga för mig det sista året. har bollat mellan att hoppa av totalt eller bara försöka kämpa mig igenom det. ibland går det bra. ibland är det väldigt segt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0