Varför dessa korkade kommentarer?

Ja idag skrev jag ju provet, och det var det enda jag skulle göra i skolan idag.
Gick till min mamma efteråt och skulle äta frukost med henne. Jag gick in på skolan för att handla bullar till oss.
Min klädsel idag är jeans, ett linne (rakt som täcker) och en v-ringad topp. Har dessutom en svart kofta och hade jackan på mig.

När jag gick i korridoren fick jag en kommentar av en tjej! "ooh, är det äkta sillikon eller?"
Jag kände mig dock mogen nog att inte ställa mig att tjaffsa med en fjortis i en korridor för det hade mest blivit pinsamt.
men hallåå? Vad är det för fel på folk.  Jag är gravid!! då växer brösten för att jag ska kunna mata mitt barn!! Det hade varit lönlöst att förklara något sådant för en liten flicka som ändå inte förstår men det är ändå tråkigt att folk ens får för sig att säga sådana saker. skäms dem inte?

Ne nu ska jag äta upp min bulle sen köra hem. Svara på kommentarerna då :) Ni ska veta att jag tycker det är SUPER kul med alla era kommentarer :) och jag svarar på ALLA!

Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha... silicontuttar. Men ta det som en komplimang.

2009-02-24 @ 13:07:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0