växtvärk ? ?

Ja jag tror nog allt att det är växtvärk jag har.. i magen.. har börjat ömma de sista dagarna så antar att det växer på ganska bra där inne för tillfället :) Har ju faktiskt varit kul med en mauge. som sagt som sagt, (ett jäkla tjat hela tiden jag vet, men jag vill ju verkligen att det ska synas. Ibland undrar jag ju om där ens finns något där inne? Hoho!?! :)

Ska väl dra mig mot kylen snart och se vad man kan slå ihopa till frukost. Morgonen börjar med Religion halv 11. Vi ska ha debatt, för det är vår klass super på! vi disskuterar aldrig utan vi debatterar. I vilket fall som helst, så ska jag debattera om äktenskap inom Islam. Jag ska ta fram hur vi ser det, alltså ut medias synpunkt, och sen försöka bevisa med hjälp av koranen och annan info hur det egentligen ska gå till. Aja jag känner mig väldigt påläst i alla fall så det ska nog gå vägen :)

Skriver kanske ett inlägg till senare.

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0