Vilka är vi?

Jag tänkte ta lite snabbt och kortfattat om vilka vi är egentligen :)

Jag är Lina, 19 år snart. går sista året på gymnasiet. Naturvetenskaplig linje med inriktning Miljö. Jag tar alltså stundenten till sommaren och kommer vara tjock och gó då :) Jag är ganska vanlig, fast ändå väldigt ovanlig om man jämnför med de andra jag känner i min ålder. Jag är inte (och var inte innan) någon direkt partybrud. Jag trivs mycket bättre hemma med familj och pojkvännen framför en film och med GODIS :) Kommer alltså efter studenten att vara mammaledig och ska sedan göra mitt yttersta för att hitta ett bra och trivsamt jobb eftersom att Jonathan insisterar på att få vara hemma Lääänge med bebisen han också.

Jonathan 20 år, är min pojkvän, pappa till bebis och den mest underbara människa på denna jord! Han är fast anställd svetsare och är bäst på allt! motorsport har han en viss kärlek för. helst ska dem ha två hjul men även dem på fyra har tagit upp en del intresse. Så när han inte jobbar eller myser med mig kan man helt enkelt hitta honom i verkstan :)

Vi bor "hos varandra" om man kan säga så. har en rutin på vilka nätte vi sover här och vilka nätter hos honom. Det är sjukt jobbigt egentligen och jag längtar därför helt galet mycket efter att få bli sambo med min kära. Vi letar för fullt och det är bara att hålla tummarna för att vi hittar något som vi verkligen trivs med.

Finns inte så hemskt mycket att "avslöja" om oss egentligen. Vi är ganska vanliga båda två =)

Kan bjuda på några namnförslag vi har tillk Bebis, jag är väldigt öppen för namn men jonathan dock är väldigt svår flörtat vilket har resulterat till endast fem namn: THOR, SVEA (favoriter) Tilda, Agnes och Fanny/Fannie




Kommentarer
Postat av: Anonym

vilken fin blogg. tyckte att de var lite roligt att läsa om namnförslagen då jag heter tilda och min syster agnes :D

2009-02-24 @ 22:39:30
Postat av: Jenny

Var oxå 19 när jag fick mitt första barn. 3 mån efter studenten :o)

2009-02-25 @ 12:28:00
URL: http://lilljempa.blogg.se/
Postat av: Jenny

Det är visserligen snart 11 år sedan jag fick barn ;o) Shit var tar tiden vägen ;o)

2009-02-25 @ 17:04:02
URL: http://lilljempa.blogg.se/
Postat av: emma härnqvist/perfektion

det var väldigt gulliga namn - iallafall tjejnamnen. lycka till söt!

2009-03-05 @ 08:30:30
URL: http://perfektion.blogg.se/
Postat av: Kajsa Hedlund

Svea är ett jättefint namn!

2009-03-17 @ 18:43:44
Postat av: Camilla

Hallå där!



Min dotter heter FANNY... ;-D



Lycka till med h*n!

2009-04-13 @ 21:08:13
Postat av: Philippa - mamma till Therese

gick också natur-miljö... tog dock studenten -06

2010-03-31 @ 18:34:42
URL: http://phlippans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0