Wow vilken känsla. lyssna på hjärtat!

Har nyss kommit hem från barnmorskan :) Wooow!! Är superduper glad kan inte sluta le!!
Fick lyssna på min bebis lilla hjärta. det slog jätte bra sa hon (GUUUD VILKEN LÄTTNAD) Hon sa även att den lille sprallade på som tusan där inne och var mycket livlig. pappa upp i dan ;)
Woooow vilka tecken !! Allt känns med en gång så fruktansvärt verkligt! :)

Jag viste ju inte om att jag skulle få lyssna på hjärtat idag så det känns lite ledsamt att inte Jonte var med idag och fick dela denna sjuukt coola och underbara känsla. Inte trodde jag heller att jag skulle reagera så starkt. Tårarna var verkligen nära!

wow wow wow. jag kommer verkligen kunna leva på detta länge nu, ända tills ultraljudet den 13 mars. Det kommer bli så overkligt att få se den :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0