Bebis.

Bebis får gärna komma ut nu till mamma o pappa o sprida massoooor av glädje! Men jag ska säga att jag lovar er att det inte kommer komma någon bebis på Lääänge! Visserligen är det 22 dagar kvar så inget konstigt med det men jag har inte kännt NÅGOT inte ens minsta lilla mensvärksvink att det kan ske inom det närmsta taget.
Inga foglossningar, inga sammandragningar, inga förvärkar under hela graviditeten (någon enstaka sammandragning när ja ghar gått bara) Jag ska va glad för det jag vet men jag längtar verkligen efter bebis nu och vill bara att det ska starta så vi får hålla vår ängel i famnen.

Nu är ju bebis helt klar o ligger bara där inne o gror o samlar på sig lite extra fettlager så det skulle ju inte vara någon som helst fara om den kom ut nu och imorgon går jag ju färdigt min vecka 37 och därmed påbörjar jag vecka 38 och då är det ju fullt normalt att bebis vill titta ut.


Så jag får väl ta lite råd o springa upp o ner i trapperna. Nej skämt o sido. sådant trams tror jag inte på. trötta ut sig så där innan förlossningen är inget för mig och jag tror inte heller det är något som påverkar. Bebis kommer när den vill helt enkelt men man kan ju ändå få hoppas :)

Och ett stort Grattis till Jessica som har fått sin bebis :)
jlethin.blogg.se


Kommentarer
Postat av: Katarina - heminredning

Att äta mycket frukt och grönsaker. Det är nyttigt:-)

2009-07-24 @ 15:14:59
URL: http://vackerthemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0