dumma box.

Nu har nog "prövotiden" på alla kanaler gått ut för nu står där "ingen tillgång" på princip alla kanaler!! sjukt jävla störigt. det konstiga dock är att vi inte ens har dem kanaler vi har beställt, förutom animal planet. och kanal 3 o 5 o mtv o sådant ligger inte heller kvar utan man måste sitta o zappa mellan boxern o vanliga tvn (som där inte är fjäris till)

Vilka problem! =D Detta betyder alltså att jag inte kan sitta o glo på tv o dra mig hela dagarna längre vilket är fruktansvärt så nu måste jag typ stada eller någt? Eller kanske sitta här, men får så ont i ryggen. Eller sova kanske? Jo jag ska nog slänga mig i sängen igen.

vid 2 var jonathan hemma igår förresten,, så jäkla ensamt att somna själv.

Bebis, kom nu ut o underhåll mamma. Ligg inte o plåga mig inne i magen ;) ♥

Kommentarer
Postat av: sara

kanj u vara ngt fel på kontakten mellan boxen och själva bolaget... ring till dom ni har och gnäll lite så fixar dom det säkert!! Det fick jag göra när jag fått min från telia!! =) ha det bra!! hoppas bebis kommer ut snart!! kram

2009-07-24 @ 10:23:41
URL: http://psychobartender.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0