Föörlååååt!

Men internet har inte kommit än så det gäller fortfarande att ta sig hela långa vägen till mor o far om man vill gå in på nätet. Oooh ni förstår inte hur jobbigt det är att vara gravid för tillfället. mina fötter är SÅÅÅÅÅ stora!! asså det är sjukt, ALLA äcklas av dem. Jag har inga skor längre och det är en pina att gå! bebisen är STOR nu och jag LOVAR att vartenda liten rörelse känns i magen. Snart har jag gått färdigt vecka 36 också. men OH FATTAR NI? 31 dagar kvar. eller typ 4 veckor. MEN fler och fler börjar tippa på att bebis kommer tidigare. Det får den inte! För det är jag inte klar för! =) !

Igår tvättade vi alla bebis saker så nu ligger allt vikt i min skötbyrå :) Lillasyster (som för övrigt fyller år idag, grattis!) kom till mig igår med väggorden som hade kommit. "vår lilla ängel" stod det som jag skrev innan och hon hjälpte mig sätta upp det och det blev SÅÅÅ bra och fint! Jag har med jontes kamera och har fotat det, vår säng och magen men minneskortet passar inte i min dator! Typiskt!

förresten så börjar man ju bli orolig över att man ska föda barn precis när svininfluensan ska börja härja! kul!

Så vad gör jag om dagarna? inte ett jävla dugg, för jag känner mig som en flodhäst! Jag bakar o bakar o bakar! typ :) bröd, kanelbullar, muffins, dammsugare, sockerkaka. .. .. .. jag städar o städar o städar. Är det inte så att vi gravida är kända för att "bona" om i hemmet när det närmar sig ankomst, precis som fåglarna som bygger bo. Kanske? :p haha.

Det är ganska läskigt för jag kom på i förrgår att jag ska föda barn. att det FAKTISKT ska komma ett knyte utfarandes mellan mina ben, (jag som inte ens har sett mig själv "där nere" på flera flera veckor..) haha det kvittar hur man vänder o vrider o lyfter på magen så går det inte. Om ni nu ville ha denna infon =)
Men i alla fall så var det frösta gången jag verkligen INSÅG och det är ju sjukt läskigt! Jag som har en evighet kvar, all tid i världen och som inte ska ha barn förän om hur länge so helst. men det kan inträffa om 2 veckor!

jag skulle så gärna visat er mina vulgära fötter men får som sagt inte rätt med kameran. Ni får se en annan dag :) nu har jag i alla fall uppdaterat lite om läget.

Kommentarer
Postat av: Katarina - heminredning

Hej lilla gumman... man är aldrig förberedd. Men man blir det direkt efter förlossningen. Det är något som bara vi kvinnor klarar av :-)

2009-07-15 @ 12:28:16
URL: http://vackerthemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0