Först ut!

Jag lovade att bara skriva när det händer något roligt, och händelsen i ära så skriver jag därför idag!

Fick precis ett mail från ett av paren från föräldragruppen att dem har fått sin lilla bebis! Egentligen skulle dem ha sist av alla men det är det ju ingen som man kan bestämma över så först ut blev det istället :)

Jag och Jonathan som ligger på 2a plats då det gäller att föda (om jag minns rätt) kommer väl därför vara näst sist.. Men det får bli när det blir ♥

Stort grattis till dem!

Kommentarer
Postat av: Mamma Lee

Det var längesen jag var här inne.. Oj är det bara 16 dagar kvar.. Eller ja det kan ju bara vara en dag med. Jag är NÅGOT avsi på dig att du ska få föda barn. Skoja inte så coolt det är. Jag skulle vilja göra det 100 gånger till men jag vill DOCK inte ha 100 ungar. Hehe.. Jag har kollart upp vad det är för bröst pump ligger bild på min blogg. Jag vill ha 100 kr för den om du vill köpa. Lycka till!

2009-07-30 @ 23:39:13
URL: http://leenilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0