Förståelse...

Jag hoppas ni har förståelse för att jag inte kan uppdatera så mkt. Vi har ju inte internet i lägenheten än så jag får ta mig hit till mor och far när jag behöver. Och även om det inte är så väldigt långt så blir det det när man har svullna fötter och ALLA skor är för små. Och då skojar jag inte, jag går i mina flipflopp för fötterna får inte plats i annat! Skit jobbigt.

Igår firade vi min lillasyster här hemma. Litet och mysigt med närmsta familjen. Sedan var mor snäll o körde oss hem för mina fötter var så enorma att jag inte fick i dem i skorna jag hade gått dit i.. haha..

Älskling fyller år imorgon och har jag köpt present? NÄ! vet jag vad jag ska köpa? absolut inte! känns ju kul. Jag har förklarat det för honom och så länge han inte kan säga något så vettefan vad jag ska köpa.. vägrar gå ner o köpa en tråkig tröja "bara för att" då får han hellre vänta tills nästa lördag när han firas. :)

Idag är han och hjläper en jobbkompis o flytta så jag har gått hit för att kunna uppdatera lite och även åka o handla lite med mamma så jag slipper gå överallt! Idag står det BAKA på schemat. matbröd, bullar, kanelbullar, dammsugare. Igår gjorde jag ju dumlemuffins :) Det känns Bra att få vara en liten bullmamma o "alltid redo" för besök. Ska bara köra igenom kaffemaskinen så den går o användas tills vi uppdaterar den också..

Ikväll blir det pangasusfile till middag och det är så jäkla smarrigt. Dock har jag lite problem med vad för slags sås man ska ha till. vad brukar ni ha? till fisk överhuvudtaget..


nu ska vi iväg. hejdå!


Kommentarer
Postat av: annalinnea. underbarochvacker

jag saknar dig

2009-07-11 @ 17:56:53
URL: http://underbarochvacker.blogg.se/
Postat av: Jenniennnieneineineie

hans valpben är inte så valpiga längre och han springer konstant så han dödar mig mest jävla hund :P Inte mycket, jobbar och sover :P själv? kommit till rätta nu i lägenheten?

2009-07-11 @ 18:54:24
URL: http://jennieivarsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

saknar dina inlägg :D

2009-07-13 @ 15:22:23
Postat av: JULIE

hollandiesås, eller gör en egen på typ 2,5 dl fiskbuljon, smör, mjöl, grädde och olika kryddor ;)

2009-07-13 @ 17:40:30
URL: http://juliesvarem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0