Goooooooooooooodis!





Dessa två får ni nöja er med för tillfället :) fortfarande inga bristningar och jag håller tummar o tår för att jag ska slippa dem. har ganska tydlig hormonrand dock, men den försvinner ju :)
Ja ni ser ju själva på understa bilden hur svullen mitt fejs är, snyggt!
Det är sjukt, hur man kan ligga o äcklas av sig själv men samtidigt kunna döda för godis! jag är så jäkla sugen på godis! helt skjukt! lite vit toblerone hade suttit helt sjukt fint kan jag säga!!

Idag är jag hundvakt åt mor o fars hund. Ni ser en skymt av henne på soffkanten där uppe :) som tack tror jag nog att dem köper något åt baby :)

Igår var vi som sagt på the sixties. det sög! tråkigt nog,. en halvtimme innan det skulle dra igång började det SPÖ regna. det var utomhus så fanns ingenstans att skula. jag hade tjocktröja o jacka, två filtar och två "regnrockar" men jag blev ändå blöt in på både trosor och bh och strumpor. så fick man sitta sedan i typ 5 timmar. var inte hemma förän vid 12 så det han bli riktigt kyligt utomhus också. när jag kom hem ställde jag mig i duschen, lääääääääääänge! så jag bara väntar på urinvägsinfektion eller förkylning nu!

alla skriver/säger "nu kan det hända när som helst" "nu är det nära" men jag känner inte det? Det känns FORTFARANDE jätte långt borta.

Kommentarer
Postat av: Emma

vad stor den blivit :D

2009-07-21 @ 12:50:09
URL: http://emmaebba.blogg.se/
Postat av: Josefine-Nybliven mamma

Mysiga magen :D

Nej man kände det inte tiden innan, utan var bergis på att bebisen skulle stanna inne mycket längre, trots att magen var sprickfärdig ;).

2009-07-21 @ 18:40:54
URL: http://shaddili.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0