IKEA

Idag drar vi till IKEA och handlar lite nödvändigheter. Däribland en EFTERLÄNGTAD säng!! ni anar inte hur underbart det ska bli.. !!!!!

Jag tror jag har en infektion i kroppen. Jag mådde så fruktansvärt dåligt igår jag hade verkligen ont i hela kroppen och var till och med öm i hårrötterna. Antar att det var lite feber eller någon förkylning som låg/ligger i kroppen.. Jag tog mig en panodil. (det är nog den första värktablett sedan jag blev gravid, har varit så nojig för det) Och det hjälpte så man kunde somna och jag har FAKTISKT sovit gott inatt! =)

Nu är det så att bebis börjar bli för stor för magen. det trycker upp och ner o höger o vänster på en o samma gång. Hur ska det gå i hela 5 veckor till med ett pyre som växer mer än någonsin??

Nu jobbar älsklingen bara 2 veckor till sen har han semester!!! Det ska bli så fruktansvärt underbart att få ha honom alldeles för mig själv i någon vecka och bara mysa och ta igen dem 18 års sömn vi är på väg att missa ;) haha! och sedan få va hemma med honom ytterligare några veckor när vi har blivit tre :) tänk. 5 hela veckor med mitt hjärta och vår älskling! Det kommer va den bästa tiden i mitt liv! Sedan är det bannemig inte långt kvar tills E ska krysta och jäklar vad vi ska dra barnvagn tillsammans sen! :D ska bli så sjukt kul! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0