Inga bilder :(

Ja det är verkligen jätte tråkigt att jag inte kan lägga ut några bilder. bloggen känns verkligen BOOORING!!

Igår var vi i svarte och fick äta rester från festen, MUMS! Den förrätten var bara att dö för :) Ikväll kommer svärisarna och hämtar upp oss och så drar vi iväg till 60-tals konserten :) Det innebär att dem fixar mat idag också! NAJS! Detta kan jag då summera med att vi har sluppit mat 3 dagar här hemma vilket därmed har kompleterat dem där pizzorna vi åt i fredags!

Idag måste jag tillaga korven som ligger i kylen om inte den ska bli förpestad. tänkte göra stroganoff o sen frysa in det. Jag har lyckats kompensera med jonte ang veckans mat. Om jag får spagetti o köttfärs en dag så får han fiskpinnar en annan. Det får jag helt enkelt ta för jag döör utan min favoriträtt!

Vi hämtade även hem alla presenter jonte fick igår. så nu kan jag baka järnet. Dock är frysen snart full och vi behöver veckohandla och frysen består endast av pizzabullar,bröd,kanelbullar,muffins och sockerkaka :) just det, ett paket korv och några pangasusfileer har också smygit sig in.

Igår fick jag hem mina äääälskade bebissaker!! =D =D =D Så nu har jag bäddat sängen och den är så superduper mysig och nu är det bara lilla baby som saknas!
hade förresten tyckt det var kul om ni ville gissa lite datum, vikt o kön o sånt där :) Är ju beräknad den 15 augusti men när tror ni skrutt kommer?

Just det, Idag ska jag till barnmorskan också! halv 2 är det dags, förstår inte varför jag har valt en sådan dum tid. Tycker om att få det gjort tidigt på dagen.

Nej jag får väl se hur man kan göra med bilder, måste ju lägga in några snart..

hejsvej!

Kommentarer
Postat av: H

jaa bilder tycker vi om hihi :)

Kön- pojke tror jag defenitivt.

Vikt- 3.6 eller mer, tror på en knubbis ;) har ju sett jontes bebisbilder haha :D

Datum- 13 augusti :) hade vatt kul med någon dag för tidigt ju ;D

2009-07-20 @ 08:47:40
Postat av: Katarina - heminredning

Blir den 10 augusti.

Definitivt en pojke.

hm... 3,5 kg. (om du inte går över tiden)

2009-07-20 @ 11:37:02
URL: http://vackerthemma.blogg.se/
Postat av: Emma

Datum - 12 augusti

vikt - 3650 (haha fråga mig inte, det kändes bara så)

kön - pojke tror jag faktiskt, med tanke på hur mycket liv du haft i magen stundvis.



jag vill se bilder. jag saknar dig!

2009-07-20 @ 15:18:33
URL: http://emmaebba.blogg.se/
Postat av: Jenniennnieneineineie

Jag tror du kommer gå över i två veckor och på dom två veckorna kommer du gå upp si sådär 10 kilo extra MOHAHAHA. En pojke som ska heta Roland. Vikt, ja runt 4.8 kanske? Det ska ju inte va för lätt att pressa ut honom HAHHA! Pussss på dig

2009-07-20 @ 19:38:19
URL: http://jennieivarsson.blogg.se/
Postat av: J

Jag tror att du kommer att gå över 4 dagar och tror definitivt att det blir en liten tjej, som kommer att väga 3,7

2009-07-20 @ 20:13:25
Postat av: Josefine- Nybliven mamma

Då gissar jag på pojke, kommer väga runt 3400 gram och komma 19 augusti. :) Se om man prickar rätt på något.

2009-07-21 @ 18:35:42
URL: http://shaddili.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0