Internet!

Igår kom internet hem tillsammans med en massa nya kanaler till tvn :) i love discovery o animal planet :D

Inatt har varit en märklig natt. jag var trött hela dagen o gick o la mig runt 9 igår utan att ens säga godnatt till jonathan =S vet ej varför? blev väkt en gång av lisa som ringde och två toabesök. vaknade vid 6 när baby gick o hade ett riktigt äckligt sug i magen efter mat.

Jag hade tänkt be mamma komma hit o hjälpa mig koppla in internet på min bärbara för just nu sitter jag på golvet med jontes stationära och jag börjar tappa känsel i benen och ryggen gör ont. Jag skulle behöva en gul lök men jag vette tusan om jag orkar ta mig till affären, haha.

pappa handlade i alla fall marknadsgodis till mig igår och jag lääängtar efter det =D

Kanske ska man försöka sova igen?
Imorgon har jonte sin 20-års fest. vette tusan hur länge jag kommer orka hålla på. men han får partaja vidare utan mig så får jag åka hem när sömnen faller på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0