Känner för det.

Idag känner jag för att skriva ett litet litet blogginlägg. så då gör jag det.

Jag ska strax kasta mig in i duschen o stå där lääänge bara FÖR ATT det är så jäkla skönt helt enkelt :)

Halv 12 har jag tid hos barnmorskan, undra om detta är sista gången innan bebis vill titta ut eller om vi hinner med ett besök till. Tveksamt och jag hoppas inte det ;)

Idag är sista dagen älskling jobbar och det ska bli skönt att ha honom hemma sen i ca 5 veckor. Det känns lite overkligt att nästa gång Jonathan återgår till jobb är han PAPPA o har ett barn o sambo där hemma som väntar på honom. Detta innebär ju att jag är MAMMA och ja, jag har helt enkelt inte försått det än..

Så idag känner jag för myskväll. Funderar på att köpa med mig lite brylépudding hem o smaska på ikväll och en godispåse. för det är ju trotts allt fredag =) Måste ju dessutom lagra upp lite i kroppen ifall ett plötsligt värkarbete skulle sätta fart eller något. Alltid redo!

Kommentarer
Postat av: Katarina - heminredning

Härligt med myskväll lilla Mamman. Vi ses imorgon gumman. kram

2009-07-31 @ 09:52:24
URL: http://vackerthemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0