Konstig natt.

Jag börjar undra om upptrappningen av järntabletten har gjort susen för jag är inte längre trött på kvällarna och jag går upp på ren rutin en gång om natten sen sover jag hur skönt som helst ändå fram till 9 tiden. Helt fantastiskt! Inatt har jag dock drömt en hel del men har glöm bort det mesta nu. Dock drömde jag bland annat att min slempropp gick och det Forsade ut blod men ingen tyckte det var konstigt utan jag drog på mig en binda o tyckte jag kunde vänta eftersom att jag inte kände några värkar. haha.

Drömde även att jag och min lillasyster hade ställt upp i ett program, typ som supermodell som tyra banks höll i. vi hade klarat oss båda två och var dem sista två kvar i hela tävlingen. så klart så fattade alla att Lisa skulle vinna eftersom att hon är lång o smal o jag är väldigt kort och dessutom var gravid...

 Jag har funderat på en sak som kanske några annan gravid eller ja vem som helst egentligen, kan svara på: Kan vattnet gå utan att man själv känner av det eller märker det? Jag är livrädd för att vatten eller slempropp ska gå utan att jag märker det.. har förstått att man kan få massa infektioner o blabla och det vill jag ju inte utsätta oss för. . .

Nu har jag snart gått färdig vecka 37 och då går jag in i vecka 38. (om det var någon som inte själv kunde räkna ut det, haha) ojoj vad nära (låååååångt booort)

Kommentarer
Postat av: jane

min slempropp gick långt innan, jag visste inte det heller o doktorn sa att det inte var något, o mitt vatten började gå samtidigt som slemproppen, så när jag ringde in så sa dom att det var bara slemproppen troligen men inte säkert(min var som flytningar) därför jag inte tänkte mer på det. förren ja kände att det rann längst benet när jag ställde in disken då ringde jag igen o då fick jag åka in :P

2009-07-23 @ 11:13:09
Postat av: Anonym

Har hört att vattnet kan sippra ut samtidigt som man kissar så att man inte märker av det. Men är ej säker :)

2009-07-23 @ 11:55:55
Postat av: nenne

okej va jobbigt =(

din sambo får ta tvätten de närmaste 6månaderna =)

hihi tack så mycket =)

2009-07-23 @ 12:41:28
URL: http://nathaliesseecret.blogg.se/
Postat av: Carolin

Mitt vatten gick precis efter jag hade varit på toaletten så hade det gått några sekunder innan hade jag nog inte märkt något!

2009-07-23 @ 14:25:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0