kuuuuul :)

Oh fy vad kul med massa kommentarer! Jag ska trycka i mig en macka nu med ägg och räksallad. MUMS! Sedan svara!

Idag ska jag och Jonathan till social omsorgen och bekräfta att han är pappa till vår lilla älskling och att vi ska ha gemensam vårdnad.. Spännande :)! Det känns Skönt att veta att man har fixat allt sådant så Jonathan har alla sina rättigheter. Hemska tanke, men man vet ju Aldrig vad som kan hända med mig och då känns det bra att veta att vår älskling kommer få vara hos sin pappa och att det inte ska bli några problem.  ♥

Vet ni hur lite det är kvar i lägenheten nu förresten :)?


Inte för att man ser så bra MEN!!! där är ju ett badrum!! wooohoo! nu ska bara lite fler rör kopplas så vi får vatten.

Någon som behöver ett extra kylskåp förresten? jätte bra skick men vi har nytt så det står just nu i vardagsrummet och jag vill BLI AV MED DET! jonathan vill helst ha det som "öl-kyl" på balkongen men icke :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0