måste verkligen sluta

Jag måste verkligen sluta böla nu. känner mig helt uttrokad, vill bara hem o krypa ner under täcket o att jonathan kommer o håller om mig.. Tänk så lätt allt känns ibland av en endaste liten kram får någon man älskar..

det är så sött också för djur märker direkt när man är ledsen. hunden kom och kröp upp brevid mig och tryckte sig så nära hon bara kunde och katten kom krypandes upp på magen och strök sitt huvud mot mitt.

Från en sak till en annan. Jag vill gå och få naglarna fixade, lite fransk manikyr och piffa upp mig o känna mig fin så här i slutet av graviditeten, MÅSTE verkligen klippa mig också. någon som är sugen på att sponsra? =D hahaha

Kommentarer
Postat av: sara

Jag känner en tjej som går och utbildar sig till nagelbyggare, hon behöver nagel modeller varje fredag 10-15 i malmö..

2009-07-23 @ 14:50:52
URL: http://psychobartender.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0