metallica konsert.

Ringde min kära sambo precis o berättade att han ska på ikväll. Visst är det makalöst hur man hör i luren att det är något innan dem ens har hunnit säga något. det är nästan som om att man hör dem ta ett djupt andetag o verkligen hoppas att deras "snäääääälla älskling, är det ok" ska gå vägen. Haha.

så puttiga o snälla o söta dem kan vara.. "det liksom bara råkade bli så att liksom syrrans pojkvän hade en biljett över o så var det ikväll i köpenhamn blabla. är det okej älskling du blir väl inte ledsen, säkert det är okej?......." Haha. Hur ska man kunna neka? och KLARt det är okej, jag tycker bara det är bra han gör saker. Men ändå kan man ju inte låta bli att tänka att "tänk så händer det något" Jag tror ju verkligen inte att jag skulle föda ikväll eller något men man vet ju Aldrig och köpenhamn är ändå en bit bort för att kunna ta sig till sjukhuset i tid. nojjig? jepp! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0