Så jävla uttråkad!

Jag vill på marknad! Jag vill för tusan ha marknadsnougat. är det så svårt att förstå!?!?!?? Tråkigt nog så är jag ju fortfarande en elefant utan skor så jag har Aaaniingen problem med att ta mig till marknad, och jag orkar definitivt inte gå där en längre stund. suck på det vaa!

Jag är så jäkla känslig nu! vill böla för minsta lilla!! jäkla hormoner. Jag pustar o suckar o tycker det mesta är skit. Det är ju inte så det ska vara! Jag har ångrat mig... bebis kom ut nu! så jag kan bli normal igen.. Jag är trött på att gå hemma dagarna i ändå o inte kunna göra ett skit mer än diska diska diska och bädda.

-nu tjatar mor om att jag ska gå o tvätta fötterna så hon kan fila o polera lite. JATACK!
hejdå!

Kommentarer
Postat av: Tusse

Jag vill osse ha din mamma :S

2009-07-16 @ 10:21:57
URL: http://Tussefjollan.bloggagratis.se
Postat av: Katarina - heminredning

Hej du har din mamma här!!! Kom hit så ska jag polera dig också. :-) :-)

kram

2009-07-16 @ 15:58:33
URL: http://vackerthemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0