somnade.

Ouups! Jag skulle bara upp o glo lite på en film men slocknade i mina föräldrars säng =P Inte lätt att behöva gå upp klockan 6 varje morgon.

Vaknade precis av att solen stod på genom fönstret och stekte på mig så jag var/ÄR helt genom svettig :/ Så får väl hoppa in i en dusch nu och sedan käka så jag kommer iväg till mötet.. Jag blir alltid så nervös inför sådant. Vet inte varför. Det är ju inte så att jag har gjort något dumt och jag tycker att jag och Jonathan (redan nu) är ansvarsfulla föräldrar som verkligen försöker göra allt rätt för vårt barn. Men ÄNDÅ känns det ibland som att det faktiskt är något olydigt vi har gjort, att vi är så unga som skaffar barn och att folk granskar en mycket hårdare. Därför "försöker" jag och tänker att jag måste verkligen verka mogen osv inför sådana människor för att bevisa för dem att jag inte är en dum unge som har gjort ett misstag utan faktiskt en kvinna, en blivande mor och far som inte vill något hellre än att ta fullt ansvar för sitt efterlängtade barn..

Lite tankar sådär, är säker på att det är fler som känner så och inte bara jag och det är löjligt och tråkigt att man ens ska behöva känna så.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Sömntuta..:-)

2009-07-04 @ 22:10:32
URL: http://vackerthemma.blogg.se/
Postat av: Mamma

sömntuta:-)

2009-07-04 @ 22:11:36
URL: http://vackerthemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0