Tråååk.

Jonathan kom bara hem en snabbis sen for han till sina flräldrar för att klippa gräset. Jag är HUNGRIG! och här finns bara sockerhaltiga ting i skåpen så det blir vad jag mumsar på. not good! Jonathan ska handla på vägen hem så jag kan laga mat men det kommer ju ta en evighet. Och jag är SÅ INTE sugen på att laga mat och verkligen inte korvstroganof och definitivt inte på en fredag. JAG VILL HA PIZZA =) Men vi har kommit äverrens om att vi inte ska äta sådan onödig och dyr mat men visst får man suckta? (råkade kanske även skicka ett sms till jonte o nämna att jag är sugen på det)


Kommentarer
Postat av: Katarina - heminredning

haha- då blir det pizza ikväll?

2009-07-17 @ 17:04:53
URL: http://vackerthemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0