tralallaaa.

Fy fan vad jag är hungrig! måste trycka i mig frukost snart! Sängen och det blev skiiitbra :) nu längtar jag efter bebis säng så jag får myspysa till den :)

Imorgon ska vi fira min lillasyster bara familjen. Så det är min uppgift att köpa present vilket alltså typ måste ske idag eller ev imorgon?`Vad ska man köpa till den lilla råttan ;)?
Jag har letat lite i huset efter något skit att slå in men tyvärr förgäves. (familje-internt-skämt)

Och så fyller ju min käre man år på söndag och jag har fortfarande inte den blekaste aning om vad tusan jag ska köpa till honom? Jag får mer o mer panik ska ni veta!!!!!

Tänk att man är sambo, är förlovad och snart mamma. Vad är det som fattas? BRÖLLOP!! Jonathan tycker dock att det kan vänta ett tag till. Och det tycker ju i och för sig jag också för jag vill ha ett stooort o fint bröllop o jag vill hinna bli fit igen och bara va så jävla snygg i min klänning. Men fy vad jag längtar till den dagen kommer. Om den nu löverhuvudtaget gör det?`Vem vet det kanske bara rinner ut i sanden och vi förblir förlovade. inte för att det är pjåkigt ;) men vem har inte drömt om den där vita gräddbakelsen? =D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0