Varma dagar.

ja nu får vi passa på att njuta för snart ska de varma dagarna försvinna och då kommer vi klaga över det.

Jag känner mig mest som en elefant nu om dagarna, svettas av att sitta på en stol i skuggan, det är rätt starkt jobbat! Mina fötter är svullna och ömma att gå på. Det ser ut som att jag har lånat dem av en elefant och likaså med mina anklar. Igår kunde jag knappt somna för mina ben var så svullna och ömma. Men nu är det bara 44 dagar kvar och jag borde INTE klaga för jag har haft en fantastisk graviditet :)

Idag har jag hunnit med mycket redan. Har varit i lägenheten och städat undan lite, skickat upp saker på vinden och dammsugat och hängt upp draperiet i duschen. har fotat med min mobil men får se om jag fattar mig på att få in dem i datorn. Handlade bullar på vägen hem och åt. Sedan tog jag tag i disken och har dammsugat här hemma hos föräldrarna. Men oooh så flitig jag är!

Idag ska jag ta det fruktansvärt lugnt! Ska dock ut i förrådet och sätta mig och rensa bland mina saker som jag hämtade hem igår. Där är svalt och skönt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0