varmt och kvavt

Man tycker att efter alla dessa dunkla dagar med reg och åska borde det sluta vara så jäkla varmt ich kvavt men icke!

Igår var det älsklings 20års fest och det var ju trevligt. jag satt med mina systrar och kände mig full!! dem flev fnittriga på cider och jag på vatten, Kul hade jag i alla fall. älskar familjen :) (även om du inte bryr díg LISA) ;) hahaha

Två kompisar till baby fick följa med hem och har slaggat på soffan så jag var snäll o cykla o hanlda bullar i morse. Nu skickade jag nyss iväg dem tre att handla lite saker till mig så jag kan baka pizzabullar och nu kom dem hem o sitter bänkade bakom mig och glor på cross på tv och tycker det är super ballt =)

Jonathan fick super fina saker igår  bland annat matberedare elvisp och soda stream vilket ju indirekt gynnar mig då det är jag som är kocken här hemma :P

Jonathan fick även en lång piska (en dressyrpiska) med motivationen av hans vänner :det kan vara bra till flickvän och barnuppfostran. Hemskt va :P? Vi ska nog se vem som dresserar vem ;) haha

Ikväll ska vi till svärföräldrarna och äta upp maten som blev över från igår. det var super gott!! =)
Imorgon är det barnmorskan igen tror jag? Måste kolla upp det :P det kan ju inte redan ha gått två veckor sedan sist? det är även 60-tals konsert imorgon på kvällen. spännande och håller tummarna för fint väder så det inte regnar på oss!

Kommentarer
Postat av: jessica

Sv: Ja det är helt sjukt. Trodde aldrig i början att det var så mycket som behövdes. Men det är otroligt mycket! Haha ja precis.

2009-07-19 @ 17:00:09
URL: http://jlethin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0