varmt och skönt.

Kanske inte skönt, men varmt i alla fall!

Idag har jag varit en vända i Tomelilla. Jag var på Bo Olsson med mamma och handlade lite till bebis. Jag kom undan FRUKTANSVÄRT billigt! blev barnängen zinksalva, gump-puder, barnängen babyolja, våtservetter och en liten body för 79:- Det är sådant som gör en glad, ellerhur :)?

Blev såklart jordgubbar också! :) som vi tog med oss hem till mormor och fikade på. Sedan rensade vi lite bland mina saker som jag ska ha nu till flytten så det ska jag snart gå ut och rensa igenom ordentligt när det blir lite svalare.

har jag förresten berättat att jag bär förlovningsringen på mitt lillfinger? I alla fall så gör jag det för den passar inte längre :(

Jag vet att jag suger på bilder och sånt men det händer inget spännande så jag vet inte vad jag ska fotografera?

Kommentarer
Postat av: Mamma Lee

Magen, den kan man fota!

Det du hadlar till bebisen, kan man med fota.. Finns massor!!!

2009-07-01 @ 20:20:34
URL: http://leenilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0