Woow, superkänslig!

Ja, jag saknar ord. Har precis tittat på ett avsnitt om unga föräldrar i usa eller vad det var. Ett program från mtv. Ett ungt par som valde att adoptera bort deras dotter. Så fruktansvärt känslosamt och jag har suttit och storbölat mig igenom hela avsnittet på 40 minuter. nu känner jag mig helt tom. så otroligt överväldigad på något sätt. jag beundrar verkligen detta par som gjorde ett så osjälviskt val och som gav bort det värdefullaste man någonsin kan få bara för att dem älskade sitt ofödda barn så högt och ville henne allt det bästa och allt det dem inte kunde ge.

Detta gör mig så otroligt tacksam över att jag och jonathan faktiskt kan ge vårt barn det som dem kände att dem inte kunde. Fler borde vara som dem! Det finns så många barn som bor i missär och så många par som har alla fördelar och underlag för att skapa en trygg tillvaro för ett barn men som aldrig får chansen!

usch måste ta en liten paus. uppdaterar snart igenom om gårdagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0