6 veckor & 5 dagar

Kvar tills vår lilla älskling eventuellt kommer till världen för första gången.

Ja jag känner mig verkligen stor nu, det har gått så fort och det är alltid lika spännande att se sig själv i spegelen =P
Jag har ett par mamma jenas till salu förresten om någon är intresserad, Det är ingen stor summa jag vill ha. Det är H&M jeans, har ingen bild på dem just nu ,men kan lägga ut om någon är intresserad. Dem är väldigt lite använda och inte slitna överhuvudtaget. Jag har nog använt dem ca 10-12 gånger. Jag blev väldigt snabbt för stor för dem, Det är storlek 38 men jag tycker absolut dem känns mindre.
Jag har sytt in och upp dem också. vilket jag tycker är till en stor fördel. många av mammabyxirna är långa och stora och jätte vida. så jag sydde in dem så de inte skulle vara så onormala och bli lite mer raka.

i helgen besökte vi björn och helena så pojkarna fick leka av sig (köra cross) Det var en väldigt mysig dag faktiskt. igår var vi lite i lägenheten sen körde vi till tomelilla och handlade lite bebiskläder :) köpte med jordgubbar och glass hem och satte oss o fika ute i solen. Det blev väldigt lugnt igår också. Super skönt och mysgi helg!

Ultraljudet gick som jag skrev väldigt bra. allt såg normalt ut. bebis la armarna i kors hela tiden och ville itne ritkgit ge oss en bra bild. men vi fick i alla fall en närbild på foten så vi kunde se att tår fanns som dem skulle :)
Just nu väger krabaten ca 2150 g och förväntas väga ca 3,5 kg vid födsel så det känns ju BRA och ganska lagom. jag hade fasat för det och förväntat mig en lite större klump då jag vägde 4 och jonte 4,5 kg.

Har ingen kamera så kan inte visa några ul bilder än.

Idag har jag varit på stan med lillasyster och köpt ett par mamma capri jeans. Det är det sista mamma plagg jag ska köpa. Knappt lönt men måste ju ha något i dessa varma dagar.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0