Arbetslös.

Ja då var man arbetslös och då måste man gå till arbetsförmedlingen. så det ska jag göra idag :)
Iofs vill jag snarare se mig som mammaledig i förtid men det går ju inte riktigt :) Så ams står på schemat idag tillsammans med barnmorskebesök och förhoppningsvis ska jag hinna till banken och sen en vända upp till lägenheten.

Alla pratar om Studenten som den mest fantasiska dag i deras liv. Jag har lite svårt att relatera till det eftersom att jag redan har upplevt något ännu bättre. Och jag vet även att den bästa dagen någonsin finns att vänta inom kort =)
Studenten har bara varit en av många milstolpar för mig.

Det är nu mitt liv börjar....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0