Bakar.

Jennie var snäll nog att ta en liten omväg och hämta upp mig så jag åkte med henne till flaket. Jag är lite orolig för hur mitt lilla hjärta ska reagera i magen imorgon. Vi har ju ett stort lastbilsflak med inkopplade stora bashögtalare och det dånar ORDENTLIGT! Jag tror inte det kommer skada men det kommer nog bli vilda protester i magen. (men vi åker ju inte så länge)  men min lilla älskling reagerar bara det är för många applåder runt om.

Nu har jag precis kastat in min första braspanna med kladdkaka. hur mycket brukar ni göra för att fylla en hel panna? Jag trodde det skulle räcka med två men fick göra tre "ordinarie omgångar" för att det inte skulle bli för platt. Får väl se hur resultatet blir. lääängtar till garneringen!

Jag är så orolig att något viktigt har glömts till imorgon. något som är lite av en katastrof är att jag inte har något paraply till vårt underbara spöregn imorgon som givetvis ska infinna sig den 12 Juni!
Jag får sätta mig ner och gå igenom allt en gång till. jag litar inte på att någon annan gör det utan måste ha full kontroll själv :P

Jag som hade tänkt ta studentbilder nere på stranden osv imorgon men det blir nog inte fallet :P ska i alla fall försöka peppa upp mig nu inför imorgon med lite bra låtar. ska när jag är färdig ta mig ett härligt bad o skrubba o sedan fixa mina naglar och platta igenom håret lite så det inte behövs så mkt till imorgon. 06.45 står jennie utanför dörren och då bär det av till frukosten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0