Bilder!

Sitter pålillasysters dator. Hon sover så jag tänkte smyga mig in och kolla på en film hon har här men det funkar ju inte. Så istället bjuder jag på lite bilder jag hittar här =)



några veckor sedan, så såg köket ut då! :P




Så där såg jag ut för nästan exakt 9 månader sedan. Tänk när man kom i den kjolen. Det ska jag göra igen!!! =)


På julafton efter den lilla mat man fick i sig. Där va lillskrutt endast 1,5 månad färsk och ingen viste. fy för vad jag mådde dåligt där. ingen mage o snacka om, men det vore lite väl tidigt. Då kändes det som en evighet tills bebis skulle komma ut, nu är det så fruktansvärt nära. ändå är jag stressad och vill att tiden ska gå så jag får hålla vår älskling i min famn, men jag har börjat inse att det är bättre att slappna av och inte ha för brottom. Bebis kommer ju för att stanna i evighet så då kan jag nog hålla mig i 7 veckor till :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

den svart o vita bilden på dig var jääääätte fin !!

2009-06-23 @ 08:16:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0