Blöjor.

HJÄLP! Jag har verligen ingen aning om vad som är bra och inte bra när det kommer till blöjor. Dem är så fruktansvärt dyra och det finns så många sorter. vanliga pampers och libero är väl dyras, men även mest "kända" Men jag har även hört om många andra märken som funkar lika bra och öven om dem man inte alls ska köpa. Det är så svårt att veta. jag vill inte bli lurad och köpa dyra blöjor när det finns minst lika bra för en billigare peng med ett annat märke.  Jag vill ha något ordentligt som håller tätt och som inte släpper igenom och har kass uppsugning. Jag hade juj tänkt börja handla på mig lite bläöjor nu så man har ett litet lager hemma till första tiden åtminstonde så man slipper springa ner o panik handla det en dag man är hemma och älskling är på jobb och man står utan! :)

Så ni som har erfarenhet och vet bättre än mig. Vad köper ni?

Kommentarer
Postat av: sofie carlsson

Jag hade bara libero i prövade huggies men tyckte dom var värdelösa.. Nu när jag har up & go blöjor så kör jag på willys egna.. Svin bra och halva priset.. :)

2009-06-18 @ 19:40:24
URL: http://sofiiecarlsson.blogg.se/
Postat av: Jane :)

Huggies är jättebra :) eller iallfal ltill Joyce, men libero och pampers har alltid varit skit för mina barn :P

2009-06-18 @ 21:41:15
Postat av: Sandra

jag började köpa prematurblöjorna i libero och har sedan testat libero,pampers,huggies men jag kan rekommendera libero.Tycker att dom är bäst,vanlig och up&go.Blöjan blir inte så extremt tung iheller efter en två kissningar.

2009-06-19 @ 07:48:32
Postat av: Carolin

Libero's blöjor är väldigt bra

2009-06-22 @ 08:17:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0