BM besök vecka 31

Jag har ju gått in i vecka 32 men bara gått 31 fulla så ja =) Denna gången hade jag "bara" växt 1 cm i SF så det är ju "bra" för då kommer jag ner på en lite mer normal kurva :P Det ska bli så fruktansvärt intressant att se den 26/6 på ultraljudet vad barnmorskan uppskattar att vår lilla älskling kommer väga!

Jag hoppas lite att bebis ska suga på tummen eller något sådant mysigt och få det på kort det hade varit supermysigt!! Tänk att bebis kanske kommer 2 veckor tidigt. då är det ju bara 6 veckor kvar! och det är ju INGEN tid!! det är ju faktsitk nästan helt galet nära :)

Just det, jag väger för tillfället 68,6 kilo. Fy fan! :P haha. det är det värsta jag har varit med om. Men jag "fåår" ju faktiskt väga lite mer. Jonte kallar mig numera för Flodhäst. Men han gör det på ett lite gulligt sätt så det får han lov :)
han har förresten köpt massa kökssaker och annat bra nödvändigt.. Men gulligast av allt var att han hade köpt en liten bebis servis. Så himla gulligt :)  

Det hade varit liiiite snopet att komma på ultraljudet och så visar det sig att det inet alls är var vi har trott. inte för att könet spelar roll överhuvudtaget men nu går ju det mesta i klädväg åt det ena hållet och manhar julite intalat sig att nu är det en "sådan" som ligger där och har tänkt på namn.. Ska bli intressant faktiskt ;)

Kommentarer
Postat av: Josefine - Nybliven mamma

Spännande med ultraljud, fick inte vi göra i slutet, mer en ett gammalt man inte såg något på för att se att det var huvudet neråt.

2009-06-15 @ 19:43:48
URL: http://shaddili.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0