Dag 3,

igår var jag nog ganska nere och redan trött på o va arbetslös. idag är det skönt! =) Jag längtar bara efter lite gott väder så man kan dra ner till stranden.. Idag ska jag handla godis på netto eftersom att det är så billigt :P ska fixa lite i lägenheten och åka runder o glo lite i affärer hade varit trevligt..

Det kommer snart mer bilder från min student för den som vill se. Svärmor fotade sjuuukt mkt så jag ska ta mig tid en dag och kolla igenom alla och lägga ut. får kopiera dem! :)

Jag längtar sååå fruktansvärt mycket till ultraljaudet nästa fredag :) det ska bli underbart att få se hur ens lilla barn har utvecklats ♥

Kommentarer
Postat av: Josefine- Nybliven mamma

svar: Okej då funkar det ju utan tills föräldrapenning ska tas ut. Nej det är ju sant, man hinner ju inte precis skaffa jobb, men man har ju rätt till pengar ändå. Ja det är ju smart att gå iväg och få hjälp så det blir rätt från början :)

2009-06-17 @ 15:27:38
URL: http://shaddili.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0