Dagen gången.

Då var denna dagen också gången känns det som. Jag har ett litet monster i magen som inte alls är nöjd med att jag sitter upp tydligen och gör allt för att trycka på och busa.

Var en runda i lägenheten innan som jag skrev och fixade lite. Vi fick brev från BVC, jag tycker det är jätte gulligt att dem har tagit sig tid och skrivit kort förhand och välkomnar en och till och med gör smilegubbar. Sådant uppskattar jag :)

Jag och Lisa och vovven har varit nere på stranden idag också. Kiddie blev jätte glad som fick bada massor men hon luktade bara sur tång efteråt så det fick bli en dusch och sen torka i solen för hennes del :)

Nu ska jag ta fram mat och sedan kommer väl föräldrarna hem sedan ska jag och pappa till lägenheten och möta upp älskling så ska vi tapetsera mer :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0