En bra dag!

Idag har jag varit runder på stan med bästa Andy :) jag gnällde inte en enda gång och jag fick inte minsta känning i magen på hela dagen så jag kunde traska på som en glad piggeling =D !!!
När vi var färdiga bjöd han på lunch sedan fick vi hemåt! Jag köpte med mig bigaråer att smaska på.. vi gick hem om till mig och hämtade upp min lillasyster och hunden så fick dem följa med hem o titta på film med oss :)

Mycket trevligt att slippa sitta hemma o tråka hela dagen! :) Älskling ringde precis och berättade att kaklaren är i lägenheten och sätter plattor.. VAFAN??!?! Så idag är en skit bra dag och nu känns det som att det ÄNTLIGEN går framåt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0