en vända på stan.

nu har jag varit en vända på stan. Köpte två hårfärger, en axellös/bandlös Bh att ha under studentklänningen och ett par strumpbyxor för samma syfte.

Bh:n blev något i stil med detta

Snart kommer älsklingen och hämtar mig så ska vi kolla på kakelfog till köket och se om vi hittar något snyggt golv till badrummet. Efter det ska jag hem o kasta i mig mat sen vidare och se lillasyster ha någon konsert. spännande! Efter det ska jag möta upp älskling i lägenheten sen hem o färga håret sen SOOOOOOOOOOOVA! :)


Förresten. är jag senast i världen som inte viste att lindex har en hemsida o shoppa på? =p


Kommentarer
Postat av: mamma

kommer ett litet bidrag i morgon. :-)

2009-06-08 @ 17:18:46
Postat av: Josefine

SNYGG bh! :) Var köpte du den?

2009-06-08 @ 18:21:33
Postat av: LINA

Svar Josefine: tack! Lindex! :)

svar mamma: taaaack!

2009-06-09 @ 17:02:49
URL: http://vackertliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0